27 sie 2013

Broszka z perłami

Komplet broszka - haft koralikowy, pudełko i kartka

Dawno mnie tu nie było nie dlatego, że nie chciałam, wręcz przeciwnie. Cały czas coś zszywam i dziergam, jednak problemy techniczne z komputerem nie pozwalały mi na pokazywanie moich prac. Postaram się to teraz nadrobić. Na początek - haft koralikowy. Już od dawna byłam zauroczona tą techniką. Pierwsza broszka powstała jeszcze zeszłej jesieni i zdobi moją czapkę. Pokarzę ją przy najbliższej okazji. Teraz inna broszka, którą zrobiłam na prezent.

A jak na prezent to oczywiście do kompletu z kartką i pudełeczkiem. Zwróćcie uwagę, że kaboszn broszki został ozdobiony papierem użytym do kartki. Pomysł był spontaniczny i zajął mi dwa wieczory. Na szczęście miałam zapas koralików w domu.


Broszka z perłami, haft koralikowy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.