21 mar 2013

Jajeczka - kartki wielkanocne

Kartka w formie jajka, pisanki.

W tym roku bardzo późno zaczęłam robić kartki wielkanocne. Skutkiem czego, nie wszyscy będą mogli się nimi cieszyć :-(. Niestety, doba ostatnio stała się jakby krótsza. A tu jeszcze za oknem pół metra śniegu, co zupełnie nie nastraja do nocnych okołojajecznych prac kartkowych. Przy tej pogodzie, gdyby się tylko dało to bym cały czas spała. Szaro, ponuro i śnieżnie. Junior też się denerwuje, bo trudno wyjść na spacer, to znaczy wyjechać nie można. Mimo, że wózek terenowy, opony zimowe i wysokie zawieszenie to napęd dwunożny nie daje rady po takim śniegu.
Wracając jednak do kartek. W tym roku dużo w nich zieleni i jajek.

Papiery jakie wykorzystałam to nowy Kapuśniaczek z Galerii Papieru i odrobina Herbatki dla dwojga. Jajek jest tak dużo w tegorocznych kartkach, ponieważ zaszalałam zakupowo i sprawiłam sobie wykrojnik X-cut. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić jeszcze kilka karteczek do końca tygodnia, tak by poczta miała szanse je dostarczyć na czas.


Kartka, ręcznie robiona, wielkanocna

Kartka wielkanocna z jajkiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.