15 lut 2013

Energetyczna szydełkowa poduszka

Energetyczna, szydełkowa poduszka

Mam dla Was coś energetycznego na zimowe dni. Super kolorową poduszkę z bawełny. Jej głównym elementem jest klasyczny zig-zag (chevron). Zużyłam na nią 230 gram włóczki, czyli 4, i nieco ponad pół motka. Oczywiście to tylko przeliczenie na motki, bo jak widzicie kolorów jest tu bezliku.
Tył i przód różnią się od siebie, ponieważ robiąc je pozwoliłam sobie na totalną dowolność doboru kolorów, bez żadnego z góry przyjętego planu. Jedynie turkus miał stanowić ramę dla całości. Taka zabawa kolorami jest super przyjemna :). Moim kotom ta robótka też się podobała, cały czas podkradały motki różnych kolorów i roznosiły po całym domu.

Szczególnie zadowolona jestem z połączenia tyłu i przodu.Ostatni rząd to słupki. Robiąc go w drugiej połówce od razu łączyłam obie połowy. Zapięcie, na zatrzaski jest z boku, niemal go nie widać.


Poduszka wykonana ściegiem chevron

Ta poszewka ma swoją historię. Jak już pisałam jestem na etapie robienia poduszek do ogrodu. Ale... odłożyłam ich wykonywanie na jakiś czas, a gdy wróciłam do nich zapomniałam jakim szydełkiem zrobiłam pierwszą z kompletu. Zanim się zorientowałam w pomyłce, prawie jedna połowa zygzaków była zrobiona. Nie było sensu jej pruć, więc szybko został zygzakowy środek zaadaptowany do zupełnie nowego projektu. I tak powstała ta sympatyczna poszewka. Teraz muszę przypomnieć sobie jakiego szydełka użyłam do ogrodowego kompletu, który ma inny rozmiar, zupełnie inne wykończenie i będzie połączony z tkaniną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.