6 lut 2013

Dotyk anioła

Delikatny szal wykonany na szydełku
Już wyjaśniam skąd ta nazwa. Włóczka, z której zrobiłam ten szal to Angel Prints firmy Debbie Bliss. Jest cudowna, zawiera 76% kid moheru i 24% jedwabiu. Lekka, miękka, a do tego połączono w niej niezwykłe kolory.
Długo się zastanawiałam, jaki wzór wybrać dla tak wyjątkowej włóczki. Zwłaszcza, że chciałam uniknąć prucia. Oczywiście nie uniknęłam ;), ale ze względu na dodatek jedwabiu nie było tragedii. Szal pochłonął dwa motki.Ma 208 cm długości i ok. 32 cm szerokości.


Delikatny, ciepły szal wykonany na szydełku


2 komentarze:

  1. piękny...może podarowałabyś mi go? np. na dzień dziecka. niestety nikt nie wymyślił dnia siostry ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. hm... to jest do zrobienia, niedługo Dzień Kobiet, zawsze to jakaś okazja ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.