5 lut 2013

Chusteczki pod szyję...też na Walentynki

Chusta szydełkowa, same łańcuszki
A oto kolejne dzieło z mojej ulubionej włóczki czyli Alize Special Angora BD. Wzór jest bardzo prosty, składa się wyłącznie z łańcuszków i półsłupków. To był mały eksperyment, ponieważ użyłam zupełnie innej włóczki niż w oryginalnym wzorze. Sama byłam zaskoczona, jak pięknie wyszło. 


Zużyłam na nią około połowy motka. To był wyjątkowo "płodny" motek, ponieważ powstał z niego prezentowany już wcześniej szalik z pikotkami, chustka i jeszcze jedna chustka w połączeniu z innym kolorem tej samej włóczki.

Delikatna szydełkowa chustka węzłem Salomona

Obie propozycje na pewno przypadną do gustu Walentynkom lubiącym energetyczne, rozgrzewające kolory.

1 komentarz:

  1. Piękne chusty, cudne, wspaniała jest ta włóczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.