16 sty 2013

Zaczarowany ogród - kartka dla babci

Kartka ręcznie robiona, wielowarstwowe kwiaty

Zaczarowany ogród to kolekcja papierów marki Magiczna Kartka. Są piękne pod każdym względem, a do tego grube, powiedziałabym, że "mięsiste" ;-). Moim zdaniem mają tylko jeden mankament, a mianowicie w tej kolekcji brakuje gładkich papierów, które przydają się, żeby podkreślić urodę tych wzorzystych i trzeba sięgać do innych kolekcji.
Kwiatki na kartce, w której wykorzystałam te papiery mają wiele warstw i z założenie miały stanowić część bukietu jaki był wydrukowany na papierze. Część kwiatków i listków została wycięta z arkusza papieru, z którym pracowałam, a część powstała przy użyciu wykrojników. 


Wilowarstwowe kwiaty na kartce

2 komentarze:

  1. Ola, jak zwykle jestem pod wrażeniem.
    A czy Ty wiesz, że w naszym M1/2 we Wrocławiu ciągle wisi Twój obrazek wyhaftowany metodą krzyżykową?
    Pozdrawiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio tamtędy przejeżdżałam i się zastanawiałam czy dalej macie to mieszkanko. A tu proszę jest i mieszkanko i obrazek :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.