31 sty 2013

Trójkątny szal na drutach

Trójkątny szal na drutach
Muszę przyznać, że mam opory, aby ten piękny szal wystawić na sprzedaż. Otula na razie Lolę czyli naszego manekina i cieszy moje oczy za każdym razem, jak przechodzę w pobliżu.
 
To co najprostsze jest zwykle najlepsze. I tak jest z tym szalem. Jest to trójkąt, tyle że bardzo długi, jeżeli tak można w ogóle powiedzieć o trójkącie ;-), wykonany na drutach wyłącznie oczkami prawymi. Już nic prostszego na drutach - może poza całkiem prostym szalikiem - się nie zrobi. 

Trójkątny szal na drutach
Włóczka nie jest "prosta". To Yarn Art Mohair Deja Vu. To śliczny kudłaty moher ze złoto-miedzianą wstążką. Zużyłam jakieś półtora motka. Szalik jest bardzo miękki i ciepły. Ciepło jest wyraźnie odczuwalne w chwilę po otuleniu się nim.

1 komentarz:

  1. o rany...to już niedługo Walentynki...zapomniałam!
    A szal milusi...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.