27 sty 2013

Boa i pasek ... do filharmonii???

Szydełkowy komplet, pasek i szalik boa

Walentynkowe tajemnice powoli się ujawniają, a tym razem coś innego. Kupiłam jakiś czas temu włóczkę Frilly Schachenmayr. Producent zamieszcza na metce instrukcję obsługi czyli wzór na boa na drutach. Jakoś nie chciałam uwierzyć, że taka interesująca włóczka może służyć tylko do zrobienia tego jednego jedynego boa. Kupiłam i zaczęłam wymyślać. Oczywiście przekornie za pomocą szydełka, żeby było zupełnie inaczej niż chce producent. Poniżej efekty. Boa wygląda pewnie podobnie jak ten robiony na drutach, ale pasek... to mój autorski pomysł.


Szydełkow szalik boa

Zestaw jest bardzo specjalny, bo przeznaczony na prezent dla specjalnej osoby, która - z tego, co wiem - lubi chodzić do filharmonii. Ta osoba, to lekarz naszych dzieci, który zawsze przyjmuje nas na dodatkowe wizyty, gdy tego potrzebujemy. A niestety potrzebujemy często. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.