7 gru 2012

Zazdrostki i koronki

Szydełkowa zazdrostka

Od naszej przeprowadzki do nowego domu minęły już 4 miesiące i tyle właśnie wiszą w oknach moje zazdrostki a na półkach koronki. Dziś więc muszę się już nimi pochwalić :-).


Szydełkowa zazdrostka

Zazdrostki są dwie, bo mamy dwa okna w kuchni :-). Wykonałam je nićmi bawełnianymi Aida 10 w kolorze ecru. Zazdrostki składają się z motywów łączonych w ostatnim okrążeniu. Uwielbiam takie robótki, za to nie znoszę szydełkowania osobnych motywów i układania ich w kupki w oczekiwaniu aż będą wszystkie. Mam wtedy wrażenie, że nigdy się to nie skończy ;-),a  poza tym nuda...

Koronka ozdobna w kredensie

Koroneczki kojarzą mi się bardzo pozytywnie, choć robiłam je siedząc z zapaleniem płuc w szpitalu. Oczywiście zapalenie nie było moje tylko syna. Gdybym była w domu, to pewnie zajęłabym się innymi rzeczami niż szydełkowanie. Koroneczki są po prostu piękne i pięknie wyglądają na naszych kuchenny półkach. Niestety nie mam więcej zdjęć. Wykonane są z nici Cable 5 330 m lub 400 m na 50 g. Nie pamiętam już dokładnie. Największa trudność, to ustalenie długości, która zmienia się w zależności od splotów. To oczywiście nie wszystkie zazdrostki i nie wszystkie koronki, więc ciąg dalszy nastąpi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.