22 gru 2012

Trzy kolory - szaliczki na widełkach


Szaliki wykonane techniką widełkową.


Kolejna widełkowa robótka została zakończona. Miałam kilka motków włóczki w kolorach, na które nie bardzo miałam pomysł. Aż w końcu z tego niezdecydowania pojawił się zestaw trzech szalików w kolorach czerwonym, brązowym i szarym a właściwie to srebrnym, ponieważ włóczka ma połysk.

Szaliki wykonałam techniką widełkową i obrobiłam szydełkiem. Teraz potrzeba już tylko kreatywności i (nie)zdecydowania osoby noszącej (dziś jeden, jutro trzy, a pojutrze może dwa...). Praca szła bardzo przyjemnie i szybko. Na każdy szalik zużyłam nieco ponad jeden motek włóczki akrylowej Elian Nicky. Jej zaletą jest piękny połysk. Bardzo dobrze prezentuje się w widełkowych robótkach.

Szaliki wykonane techniką widełkową

Każdy szalik to pojedynczy długi pas widełkowy wykonany splotem półsłupkowym. Całość została obrobiona jednym rzędem wzoru, który pozostanie moją tajemnicą ;-) i uzupełniona frędzlami.

Szaliki wykonane techniką widełkową

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.