4 gru 2012

Szydełkowe patchworki na przekór zimie

Chusta i poduszki wykonane na szydełku

Zrobiłam dzisiaj porządki w katalogu ze zdjęciami i znalazłam fotki bajecznie kolorowych, szydełkowych patchworków, którymi się jeszcze nie chwaliłam.

Na pierwszym planie poduszka. Te kwadraty zaczęła dziergać Agnieszka. Ja je połączyłam, zrobiłam tył poszewki i falbankę. Włóczka to bawełna Miya. Nie pamiętam dokładnie ile motków zostało zużytych na jej zrobienie, ale z pewnością dużo. Poduszki są dwie. Wstyd przyznać, ale od wakacji czekają na przyszycie drewnianych guziczków.

Chusta i poduszki wykonane na szydełku
Chusta powstała z trójkątów, dzierganych również z bawełny Miya. Ta bawełna ma piękne, żywe kolory. Mam, a właściwie mamy z Agnieszką spore pudełko tej włóczki i ciągle coś z niej powstaje. Ja mam teraz na tapecie poduszki ogrodowe. Teraz mogę powiedzieć, że będą bardzo kolorowe. A pokaże jak skończę wszystkie zaplanowane. Mam nadzieję, że na wiosnę.

1 komentarz:

  1. Kiedy będzie lato? :-( Masz może więcej takich rozgrzewających zdjęć? Całkiem nieźle wychodzi nam wspólne szydełowanie poduszek ;-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.