10 gru 2012

Ostatnie chusty mgiełki w tym roku

Zdecydowanie ostatnie :-). Ten wzór jest cudowny w pracy, w wyglądzie i noszeniu. Ale mama na razie dość "salomona". Tak więc czarna i fioletowa mgiełka są ostatnie, w tym roku oczywiście. Włóczka to fonseca firmy YarnArt. Jest puchata i ciepła, gdyż zawiera 55% kid moheru. Zużyłam na każdą z tych chust nieco ponad pół motka. Są mniejsze, ponieważ potrzebowałam wyprodukować resztki włóczki... już mówię po co. Mając do dyspozycji kilka kolorów tej włóczki plus czerwone i czarne monaco, wymyśliłam sobie łańcuszkowy szal. By zrealizować ten pomysł potrzebowałam więcej resztek. Szal już prawie skończony, więc lada dzień go pokażę.

Chusta ściegiem Salomona




Chusta wykonana ściegiem Salomona


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.