18 gru 2012

Moja pierwsza chusta na widełkach

Chusta widełkowa. Hairpin Lace.
Muszę się pochwalić, chociaż jeszcze jej nie skończyłam. Jak zwykle zabrakło włóczki... Nitkę na planowaną widełkową chustę kupiłam już dawno temu. Długo ją wybierałam, a potem długo czekała na swoją kolej. Miałam po drodze dużo innych twórczych projektów. Było kilka momentów, że już prawie przeznaczyłam tę włóczkę na inny cel, ale ostatecznie doczekała swojego czasu. I oto ona, moja pierwsza widełkowa chusta. Jeszcze bez frędzli, bo to na nie właśnie zabrakło włóczki, ale jak tylko ją dokończę, to pochwalę się znowu :-).


Chysta widełkowa. Hairpin Lace

Nitka jest wyjątkowa Linarte Lana Grossa. Ma strukturę łańcuszka i połysk, a w składzie len, poliamid, bawełnę i wiskozę. Moim zdaniem świetnie się nadaje na wyroby na widełkach. Motywy są duże. Powstają z pasów widełkowych o szerokości 10 cm. Chusta więc szybko zaczyna nabierać kształtów.

1 komentarz:

  1. Jest piękna. Już nie mogę się doczekać jej widoku na żywo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.