14 gru 2012

Kartki bożonarodzeniowe

Kartki ręcznie robione na Boże Narodzenie

W tym roku ich robienie szło mi jakoś bardzo mozolnie. Pewnie dlatego, że mogłam to robić tylko nocami. Z założenia miały być proste i z dużym udziałem bieli. W praktyce tylko część jest taka. W połowie pracy stwierdziłam, że spróbuję swoich sił w kolorowaniu stempli kredkami akwarelowymi. Jest to bardzo przyjemne zajęcie, chociaż nie łatwe i muszę jeszcze dużo ćwiczyć, abym mogła być zadowolona z efektów w 100%.
Do zrobienia tych kartek użyłam papierów z kolekcji Winter Time przygotowanych przez Studio75. Są delikatne, jakby pudrowe i  z pewnością nadają się na wiele różnych zimowych projektów, nie tylko związanych ze świętami.



Kartki handmade na Boże Narodzenie


Kolorowany stempelek w różnych odsłonach.


Kartka na Boże Narodzenie z kolorowanym stempelkiem

Kartka z kolorowym stempelkiem na Boże Narodzenie

Kartka z kolorowym stempelkiem na Boże Narodzenie











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.