21 lis 2012

Zimowy, szydełkowy szal w gorących barwach

szydełowy szal
Dodaj napis
Zrobiłam go już jakiś miesiąc temu. I używam niemal codziennie, mimo że zupełnie nie pasuje do kurtki narciarskiej ;-). Ale nie mogę się powstrzymać ilekroć wychodzę z domu. Te kolory przyciągają jak magnes. Powstał z myślą o czarnej kurtce/płaszczu. Do kompletu powstał czarny czapko-beret. Mam niestety problem, aby zrobić mu dobre zdjęcie. Muszę się zastanowić jak podejść do jego sesji zdjęciowej.

Szalik powstał z pięciu motków włóczki Delight Drops (75% wełny superwash, 25% poliamid), ma ok. 2,5 metra. Jest ciepły i nie podgryza, przynajmniej ja tego nie czuję. Robiłam go szydełkiem nr 3. Wzór z książki Crocheted Scarves Two.

szydełkowy szal, długi i bardzo kolorowy

2 komentarze:

Dziękuję za czas poświęcony moim wpisom. Miło mi będzie gdy zostawisz swój komentarz.